Ads Top

香港搞open source project最強心法

我估我點計都好,我都算係香港寫open source最專注嗰批,我以下講嘅野有一定參考性,目的係想係香港搞open source嘅後來者可以走少啲路冤枉路:

1. 唔好諗住係香港可以揾到同路人,專心啲自己寫

2. 唔好諗住motivate個社會,搞下seminar呀,搞下training呀。黎個班阿叔只係想學一兩個terms係班friend面前威,叫阿叔寫code,我諗登陸火星會易啲. 最後你乜都得唔到

3. 唔好搞太多野比啲年青人,佢地99%畢左業只係一名打工仔,open source對佢地黎講只係儲工作經驗等日後好啲揾工而已。乜野open source精神,咁玩啦

4. 唔好諗住揾阿叔帶下自己,佢地只會鳩噏,同埋食飯都食窮你

5. 唔好諗住參加啲咩商會識啲唔知咩業人高人,嗰度只係一個食飯嘅地方

6. 唔好諗創新科技署,除非全宇宙得你一個人做,或者你6個月後會賺到大錢

7. 唔好諗科學園,人地係諗住出獨角獸,與open source絕無關係

8. 唔好諗數碼港,人地諗住嘅係集資

9. 唔好諗住話幫到個社會就點點點,個社會無野要你幫

10. 唔好諗議員,而家議員0code

11. 唔好諗貢獻政府,人地ogcio大把錢洗用你open source

12. 唔好諗住同大公司合作,人地食殘廢餐食到jab jab聲唔會用你啲open source

13. 唔好有技術困難諗住問教授,十次有九次唔會復機,浪費哂啲時間

14. 唔好同啲所謂專家講野,佢地十次有九次叫你不如唔好做,跟佢做其它野

15. 唔好接觸大陸公司,佢地只會一心想挖你啲人,佢地會係你面前好直接叫你啲team member過檔,完全痴撚線

16. 唔好係facebook到post你個project嘅任何進度,你乜野好處都無 (呢點我仲未戒到)

17. 唔好諗住同應科院合作以為可以有少少資助,人地條命係用黎問政府攞錢,唔會益你

18. 唔好同啲大學合作,佢地無人無技術無力,chok論文就得

19. 香港無專家

20. 所有政府野唔該唔好諗

可行嘅路得一條: 自己努力啲寫code如果你真係鐘意open source + 自己科水

沒有留言:

技術提供:Blogger.