Ads Top

點樣可以令啲阿叔露底

 啲人問點解我見到咁多阿叔啲白痴野,原因係我個性格好容易會令到啲創科阿叔露底

1. 我份人比較hands-on,啲阿叔約我食飯佢地為左係hands-on呢味野到壓住我,佢地會嘗試吹自己都好hands-on,佢地一吹那怕只係少少,我會即刻feel到。同埋我有廿幾時經驗,所以我唔係我個表情到表達出我其實係笑緊,啲阿叔亦都唔會feel到,佢地以為得左手就會慢慢越吹越大,到最後自己連個底都露埋出黎自己都唔知。

比個例子你,有班微電子阿叔係個商會飯局都知我會玩open wafer,佢地即刻好興奮咁話佢地用cadence啲tool仲advanced,仲話商業世界要用商業嘅tool先掂,我心諗"ok, 都係嘅",咁我就問係cadence到用咩tool可以做到auto routing,在場無人答到。佢地即刻轉話題,咁係我又跟住同佢地吹新話題,佢地以為"得左手"越吹越大。其實我心諗:你識鬼咩

2. 啲阿叔好想你分享你做到點,其實咁佢地更加不可能不露底。因為我份人比較實際,你叫我分享我通常鐘意講得好仔細。一個hands-on嘅人同另一個hands-on程度差唔多嘅人講野,通常雙方嘅回應

沒有留言:

技術提供:Blogger.